عاشقانه کردی – کرماشانی

منتشرشده: فوریه 18, 2016 در سیاست
برچسب‌ها:, , ,

 

احساسات بالاتر از لطیف  مرد کرد نسیت به  معشوقش

masoud

 

» مسعود جلیلیان » خواننده از کرمانشاه  با آهنگ زیبای » نا مسلمان » ، کلیپ زیبایی اجرا کرده است . وی در این آهنگ ، که تر جمه تش در زیر می آید ،  احساسات بسیار لطیفی نسبت به معشوقه خود بیان می کند ، که نشان دهنده ، بالا رفتن جایگاه  زن و احترام به احساسات ظریف وی برای مرد ایرانی امروز است .

 این بر خورد پر از لطافت را با الگوی زن معرفی شده از سوی دستگاه تبلیغاتی حکومت اسلامی مقایسه کنید ، زنی سر تا پا سیاه پوش ، که خلاصه ارزنده ترین زینتش حفظ حجاب است که نکند کسی به او چپ نگاه کند  و در یک دست شمشیری برای اجرای احکام خدا  و احتمالاا مبارزه با بد حجابی را دارد و در دست دگر ملاقه و کفگیر  برای حضور دلاورانه در آشپز خانه برای پر کردن شکمبه مرد و گاها حضور درتظاهرات حکومتی و شرکت در انتخابات  . .

 

ترجمه آهنگ » نا مسلمان «

 اون چشمای مست تو  ، تمام زندگیمه

من اگر نفس می کشم فقط بخاطر توست .

شیرینی زندگیمی ، تو همه کس من هستی ،

قسم می خورم که عا شفتم و تا ابد تنها یار من هستی

باور کن تو تنها یار من هستی و آرزو دارم ، دستت رو تو ی دستم بگیرم

نفس من تو هستی  ، بی تو این دنیا واسم ارزش نداره ای همه کسم

کی دلت رو برده ، اون نامسلمان کیه که بی درد سر بر قلبت حاکم شده

اگر تو از پیشم بری ، دردلمو واسه کی بگم

اون چشمای نازت دیونه ام کرده ،  دین و خدام هستی ، برای تو نفس میکشم

بدون تو این دنیا واسم ارزش نداره

نفس من تویی ، دین و دنیام هستی ، بدون تو این دنیا واسم ارزشی نداره ای همه کس و کارم

 

افق جنگ داخلی در ایران . آیا اجتناب از آن دیر شده است.؟

هموطن بر ایران گریه کن

وقتی » کدیور» آخوند مدعی اصلاحات به «رضا شاه کبیر» فرزند برومند ملت اهانت می کند !!

 

 

abji5

الگوی  حزب الله برای زنان

 

پاسخی بگذارید

