دلتنگ تو 

Seni men soingandag›

    ترجمه ، لینک ومتن  آهنگ زیبا و لطیف   «دلتنگ تو»  

            

                   با کلیک کردن بر روی تصاویر و نام آهنگ می توانید ویدیو راهم ببینید . 

boj8

وقتی دلتنگت می شم

گیتارم رو کوک  می کنم و واست می خونم

وقتی که چشمات از اشک خیس میشه   واست می خونم

وقتی دلتنگت می شم جانانه من ، حرفاتو یادم میاد و نوازشتو سخت محتاجم

وقتی دلتنگت میشم ، می خوام با هم باشیم

وقتی چشمات می خندند می خوام نازت کنم

وقتی دلتنگت می شم

می خوام چشماتو ببینم

می خوام یگانه تو باشم

 وقتی میبینمت که داری میای  خیابونای بزرگ واسم تنگ  میشن

زبونم بند میاد وقتی می بینمت . هیچی نمی تونم بگم  نازنین من

وقتی شبها  از کوچه تون رد میشم

ریگی به پنجره اتون می زنم

اما تو در خواب شیرینی و به من حتی فکر هم نمی کنی

صبح هنوز چشمام رو باز نکردم ، مهربانم به تو فکر می کنم .

 تاچشمانم روببندم ؛ تو در مقابل چشمام هستی

زیر درخت بادام  نردیک خونتون

وامیستم و منتظر تو

تو حتی سرت رو هم بطرف من بر نمی گردونی و منم  باز باید برم

یواشکی  ، از پنجره بهت نگاه می کنم که ببینم چقدر می تونی از نگاهم فرار بکنی

شوخک من ، دوست داشتنی ام ، هر چند که نمی خوام از نگاهم بگریزی . 

boj4

Seni men sog’inganda

 

Seni men sog‘inganda
Gitaramni sozlayman,
Ko‘zlaring namlanganda
Senga qo‘shiq kuylayman…

Men seni sog‘inganda,
Jonim, seni eslayman,
Shirin-shirin so‘zlaring,
Erkalashing qo‘msayman…

Seni men sog‘inganda
Yoningga borsam deyman,
Ko‘zlaring quvnaganda
Erkalab yursam deyman…

Men seni sog‘inganda
Ko‘zlaring ko‘rsam deyman,
Faqat, jonim, o‘zingning
Yagonang bo‘lsam deyman…

Naqorat (2x)
Bugun katta ko‘chadan
O‘tolmayman, go‘zalim,
Seni ko‘rib qolsam men,
So‘zlolmayman, go‘zalim.

Mahallangga o‘tsam kech,
Derazangga tosh otsam,
Shirin uyquda uxlaysan,
Meni sira o‘ylamaysan…

Tong otsa ham uxlamay,
Seni, jonim, o‘ylayman,
Ko‘zlarim bir zum yumsam,
Ko‘z o‘ngimda seni ko‘raman…

Yong‘oq daraxt tagida
Seni o‘ylab kutarman,
Sado bermasang, hamon
Uyga qaytib ketarman…

Derazamdan mo‘ralab,
Bardoshingni sinayman,
Telba oshiq yorginam,
Ketishing istamayman…

boj6

پاسخی بگذارید

